FCA Sp. z o.o. jest największym integratorem innowacyjnych systemów światłowodowych w Polsce. Firma posiada własną produkcję, centrum szkoleniowe oraz park technologiczny. Spółka pozycjonuje się na rynku krajowym jako partner zorientowany na rozwój biznesowy klientów m. in. poprzez doradztwo w zakresie wyboru technologii a następnie zarządzania inwestycjami. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków
  • zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu
  • organizacja i obsługa spotkań
  • przygotowywanie raportów, prezentacji i tłumaczeń również w języku angielskim
  • przygotowanie dokumentów i materiałów na spotkania oraz wyjazdy przełożonych
  • organizacja pozostałych spraw bieżących

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia na stanowisku Asystentka Zarządu/ Asystentka Dyrektora – jest to dla nas warunek konieczny
  • wykształcenia wyższego lub na poziomie licencjata
  • biegłej znajomości obsługi komputera – pakiet MS Office
  • biegłej znajomości języka angielskiego
  • wysokiej kultury osobistej
  • umiejętności radzenia sobie ze złożonymi zadaniami oraz pod presją czasu
  • proaktywnej postawy
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych

Co oferujemy?

  • pracę w stabilnej, polskiej firme o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwości rozwoju zawodowegopoprzez indywidualnie dobrane szkolenia,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • Multisport, opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres: hr@fca.com.pl, w tytule „Asystentka Zarządu”. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.