FCA Sp. z o.o. jest największym integratorem innowacyjnych systemów światłowodowych w Polsce. Firma posiada własną produkcję, centrum szkoleniowe oraz park technologiczny. Spółka pozycjonuje się na rynku krajowym jako partner zorientowany na rozwój biznesowy klientów m. in. poprzez doradztwo w zakresie wyboru technologii a następnie zarządzania inwestycjami. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Zakres obowiązków

  • wspieranie Zarządu w realizacji codziennych obowiązków
  • zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu
  • organizacja i obsługa spotkań
  • przygotowywanie raportów, prezentacji i tłumaczeń również w języku angielskim
  • przygotowanie dokumentów i materiałów na spotkania oraz wyjazdy przełożonych
  • organizacja pozostałych spraw bieżących

Wymagania

  • wykształcenie wyższe lub na poziomie licencjata
  • biegła znajomość obsługi komputera – Office
  • biegła znajomość angielskiego
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność radzenia sobie ze złożonymi zadaniami i prace pod presją
  • proaktywna postawa
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej

Zapewniamy

  • pracę na czas nieokreślony (po pozytywnie zaliczonym okresie próbnym)
  • pracę w stabilnej firme o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • możliwości rozwoju zawodowego i szkoleń
  • partnerskie relacje w pracy zespołowej
  • narzędzia pracy adekwatne do stanowisk
  • Multisport, opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie
  • Bilety na wydarzenia kulturalno-rozrywkowe

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres: hr@fca.com.pl, w tytule „Asystentka Zarządu”. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.