Oferty pracy
Kierownik ds. kluczowych klientów
Lokalizacja:
Cała Polska
Spółka:
FCA S.A.
Opis stanowiska:
umowa o pracę, kontrakt B2B
Od kiedy?
1 lutego 2025
Czas zatrudnienia:
docelowo umowa na czas nieokreślony
Twój zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych w sektorze energetycznym na terenie całej Polski.
- Sprzedaż rozwiązań z obszaru systemów teletransmisyjnych i teleinformatycznych, pasywnej infrastruktury telekomunikacyjnej, usług wdrożeniowych i serwisowych.
- Budowa długofalowych relacji biznesowych i rozwój współpracy z obecnymi klientami.
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.
- Mapowanie rynku, badanie potencjału zakupowego klientów i tworzenie planu działań sprzedażowych.
- Współtworzenie strategii współpracy i warunków handlowych dla poszczególnych klientów – w tym również negocjacje dotyczące umów i cen.
- Udział w wydarzeniach branżowych oraz prowadzenie spotkań i prezentacji handlowych.
- Opieka nad klientem w trakcie całego procesu sprzedaży – badanie potrzeb klientów, budowanie świadomości oferty produktowej, bieżąca współpraca w trakcie realizacji zamówień.
- Regularne raportowanie swojej pracy do Dyrektora Sprzedaży.
- Współpraca z Biurem Marketingu w zakresie generowania szans sprzedażowych i realizacji działań marketingowych.
Nasze wymagania:
- Minimum kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technicznych dla klientów biznesowych (szczególnie w obszarze sprzedaży rozwiązań Telco).
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów oraz zarządzaniu portfelem klientów.
- Gotowość do pracy w terenie.
- Umiejętność efektywnej realizacji i zarządzania indywidulanymi celami sprzedażowymi.
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane
- Wykształcenie wyższe techniczne o profilu Telekomunkacja/IT.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie.
Co oferujemy:
- Możliwość dopasowania umowy do swoich preferencji (kontrakt B2B lub umowa o pracę).
- System wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego oraz premii zależnej od realizacji celów sprzedażowych.
- Kompleksowy, indywidualny plan wdrożenia na obejmowane stanowisko, w tym m.in. szkolenie z oferty produktowej oraz procesu sprzedaży.
- Dofinansowanie do benefitów: karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, konkursy i spotkania integracyjne – bez względu na rodzaj współpracy.