Oferty pracy

Kierownik ds. kluczowych klientów

Lokalizacja:

Cała Polska

Spółka:

FCA S.A.

Opis stanowiska:

umowa o pracę, kontrakt B2B

Od kiedy?

1 lutego 2025

Czas zatrudnienia:

docelowo umowa na czas nieokreślony

Aplikuj
Twój zakres obowiązków:
  • Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych w sektorze energetycznym na terenie całej Polski.
  • Sprzedaż rozwiązań z obszaru systemów teletransmisyjnych i teleinformatycznych, pasywnej infrastruktury telekomunikacyjnej, usług wdrożeniowych i serwisowych.
  • Budowa długofalowych relacji biznesowych i rozwój współpracy z obecnymi klientami.
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.
  • Mapowanie rynku, badanie potencjału zakupowego klientów i tworzenie planu działań sprzedażowych.
  • Współtworzenie strategii współpracy i warunków handlowych dla poszczególnych klientów – w tym również negocjacje dotyczące umów i cen.
  • Udział w wydarzeniach branżowych oraz prowadzenie spotkań i prezentacji handlowych.
  • Opieka nad klientem w trakcie całego procesu sprzedaży – badanie potrzeb klientów, budowanie świadomości oferty produktowej, bieżąca współpraca w trakcie realizacji zamówień.
  • Regularne raportowanie swojej pracy do Dyrektora Sprzedaży.
  • Współpraca z Biurem Marketingu w zakresie generowania szans sprzedażowych i realizacji działań marketingowych.
Nasze wymagania:
  • Minimum kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technicznych dla klientów biznesowych (szczególnie w obszarze sprzedaży rozwiązań Telco).
  • Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów oraz zarządzaniu portfelem klientów.
  • Gotowość do pracy w terenie.
  • Umiejętność efektywnej realizacji i zarządzania indywidulanymi celami sprzedażowymi.
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu Telekomunkacja/IT.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie.
Co oferujemy:
  • Możliwość dopasowania umowy do swoich preferencji (kontrakt B2B lub umowa o pracę).
  • System wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego oraz premii zależnej od realizacji celów sprzedażowych.
  • Kompleksowy, indywidualny plan wdrożenia na obejmowane stanowisko, w tym m.in. szkolenie z oferty produktowej oraz procesu sprzedaży.
  • Dofinansowanie do benefitów: karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, konkursy i spotkania integracyjne – bez względu na rodzaj współpracy.