Oferty pracy

Kierownik ds. kluczowych klientów

Lokalizacja:

Cała Polska

Spółka:

FCA S.A.

Opis stanowiska:

umowa o pracę, kontrakt B2B

Od kiedy?

1 lutego 2025

Czas zatrudnienia:

docelowo umowa na czas nieokreślony

Aplikuj
Twój zakres obowiązków:
  • Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych w sektorach przemysłowym, enterprise i publicznym na terenie całej Polski.
  • Sprzedaż kompleksowych rozwiązań z obszaru sieci LAN, WAN (zarówno w części infrastruktury pasywnej jak i urządzeń aktywnych) wraz z towarzyszącymi usługami.
  • Budowa długofalowych relacji biznesowych i rozwój współpracy z obecnymi klientami.
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.
  • Mapowanie rynku, badanie potencjału zakupowego klientów i tworzenie planu działań sprzedażowych.
  • Współtworzenie strategii współpracy i warunków handlowych dla poszczególnych klientów – w tym również negocjacje dotyczące umów i cen.
  • Udział w wydarzeniach branżowych oraz prowadzenie spotkań i prezentacji handlowych.
  • Opieka nad klientem w trakcie całego procesu sprzedaży – badanie potrzeb klientów, budowanie świadomości oferty produktowej, bieżąca współpraca w trakcie realizacji zamówień.
  • Regularne raportowanie swojej pracy do Dyrektora Sprzedaży.
  • Współpraca z Biurem Marketingu w zakresie generowania szans sprzedażowych i realizacji działań marketingowych.
Nasze wymagania:
  • Doświadczenia w sprzedaży rozwiązań w zakresie sieci, bezpieczeństwa lub technologii chmurowych, dla klientów z rynków takich jak enterprise, przemysł, public.
  • Znajomość specyfiki postępowań i przepisów dot. zamówień publicznych.
  • Zrozumienie rynku integratorów IT oraz wiedza o kluczowych graczach i technologiach (Cisco, Palo Alto, Fortinet, IBM).
  • Rozumienie podstawowych pojęć z zakresu sieci komputerowych (np. LAN, WAN, SD-WAN), bezpieczeństwa IT (np. firewalle, antywirusy), a także trendów w branży (np. Zero Trust, SASE).
  • Doświadczenie w realizacji celów sprzedażowych, oraz aktywne działanie takie jak generowanie nowych leadów, cross-selling, upselling.
  • Umiejętność zarządzania bazą klientów i samodzielnej organizacji pracy.
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne.
  • Gotowość do pracy w terenie oraz aktywne prawo jazdy kat. B.

 

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub związane z zarządzaniem).
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem.
Co oferujemy:
  • Możliwość dopasowania umowy do swoich preferencji (kontrakt B2B lub umowa o pracę).
  • System wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego oraz premii zależnej od realizacji celów sprzedażowych.
  • Kompleksowy, indywidualny plan wdrożenia na obejmowane stanowisko, w tym m.in. szkolenie z oferty produktowej oraz procesu sprzedaży.
  • Dofinansowanie do benefitów: karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, konkursy i spotkania integracyjne – bez względu na rodzaj współpracy.